E-COMMERCE

 

Najczęściej wybierane sposoby płatności w Polsce, część 1

Zakupy czy realizacja określonych zobowiązań finansowych nie musi się już wiązać z noszeniem przy sobie portfela wypełnionego gotówką. Transakcje bezgotówkowe stają się coraz bardziej popularne. Korzystają z nich bardzo często klienci sklepów internetowych czy serwisów...

Zobacz więcej
 

E-commerce - w co inwestować, aby rozwinąć swój sklep internetowy?

W Polsce funkcjonuje już ponad 20 tys. sklepów internetowych. Nowe powstają, jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie z nich osiągają jednak sukces. Część po prostu znika, nie prowadząc działalności dłużej, niż 5 lat. Jakie kroki należy, więc podjąć, aby nasz sklep rozwijał się...

Zobacz więcej
 

M-płatności w twoim sklepie

Rozwój branży e –commerce w znacznej mierze zależy od wprowadzania nowych technologii. Klienci sklepów elektronicznych oczekują możliwości korzystania z zaawansowanych narzędzi, które pozwolą im łatwiej i szybciej dokonywać płatności w sieci. Coraz większa grupa...

Zobacz więcej
 

Rozwój polskiego e-commerce

Polskie sklepy internetowe przeżywają obecnie ogromny rozwój i cieszą się gigantyczną popularnością. W sieci sprzedawane są produkty z rozmaitych branż. Jednak największym zainteresowaniem cieszy się sprzęt RTV/AGD. Według badan przeprowadzonych przez PayU w 2012 roku niemal, co...

Zobacz więcej
 

Dlaczego branża e-commerce powinna inwestować w nowoczesne metody płatności?

Nowoczesne metody płatności to w branży e-commerce już w zasadzie konieczność. Takich możliwości oczekują klienci. Są one korzystne również z punktu widzenia samych sprzedawców. Odpowiedzi na pytanie, dlaczego właściciele biznesów online powinni inwestować w rozmaite formy...

Zobacz więcej
 

Własny sklep internetowy - jak zacząć? Część 2

W poprzedniej części artykułu zaprezentowaliśmy początkowe etapy zakładania działalności gospodarczej w postaci własnego sklepu internetowego. W drugiej części przedstawiamy kolejne kroki niezbędne do tego, aby stać się e-sprzedawcą. Etap 6. Wybór odpowiedniego oprogramowania...

Zobacz więcej
 

Własny sklep internetowy - jak zacząć? Część 1

Założyć własny sklep internetowy może dziś każdy. Aby jednak odniósł on sukces, trzeba się sporo napracować. Przedstawimy dziś drogę, jaką musi przejść każdy, kto marzy o własnym internetowym biznesie. Pracę nad stworzeniem sklepu internetowego z prawdziwego zdarzenia...

Zobacz więcej
 

Polski rynek e-commerce na arenie międzynarodowej

Ponad 20 tys. sklepów internetowych działających w Polsce to całkiem przyzwoity wynik. Jednak według raportu Fundacji im. Lesława A. Pagi wciąż niewielki odsetek polskich przedsiębiorców prowadzących działalność w sieci kieruje swoje produkty i usługi do klientów z zagranicy...

Zobacz więcej
 

Ścieżka zakupowa, czyli model zakupów internetowych w pigułce

Zakupy w sklepie internetowym to proces, który można podzielić na cztery zasadnicze etapy. Pierwszym z nich jest świadomość istnienia danego produktu, drugim zainteresowanie się nim, kolejny etap to pragnienia, ostatni zaś to podejmowane w związku z tym akcje. Oczywiście jest to...

Zobacz więcej
 

Jak kreować pozytywne doświadczenia zakupowe w e-commerce

E-commerce to branża wielkich możliwości i równie dużej konkurencji. Tutaj liczy się nie tylko zainteresowanie i przyciągnięcie do siebie szerokiego grona odbiorców, ale również zatrzymanie ich przy sobie tak, aby stali się stałymi klientami naszego sklepu. Dlatego tak istotne jest...

Zobacz więcej