E-COMMERCE

 

Jakie korzyści przynosi współpraca z Dotpay?

Każdy, kto otwiera działalność w sektorze e-commerce marzy o sukcesie. Rynek handlu elektronicznego daje przecież tak wiele możliwości. Mając dobry plan, dużo determinacji i cierpliwości oraz współpracując z odpowiednimi partnerami można naprawdę szybko zrealizować swoje marzenie o...

Zobacz więcej
 

E-transakcje dla przedsiębiorców

E-Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę z operatorem płatności online jak Dotpay mogą cieszyć się wieloma korzyściami. Jeśli Twój sklep dotychczas oferował wyłącznie tradycyjne przelewy jako formę płatności za zakupy, tym bardziej powinieneś zdecydować się na...

Zobacz więcej
 

Najczęściej wybierane sposoby płatności w Polsce, część 1

Zakupy czy realizacja określonych zobowiązań finansowych nie musi się już wiązać z noszeniem przy sobie portfela wypełnionego gotówką. Transakcje bezgotówkowe stają się coraz bardziej popularne. Korzystają z nich bardzo często klienci sklepów internetowych czy serwisów...

Zobacz więcej
 

E-commerce - w co inwestować, aby rozwinąć swój sklep internetowy?

W Polsce funkcjonuje już ponad 20 tys. sklepów internetowych. Nowe powstają, jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie z nich osiągają jednak sukces. Część po prostu znika, nie prowadząc działalności dłużej, niż 5 lat. Jakie kroki należy, więc podjąć, aby nasz sklep rozwijał się...

Zobacz więcej
 

M-płatności w twoim sklepie

Rozwój branży e –commerce w znacznej mierze zależy od wprowadzania nowych technologii. Klienci sklepów elektronicznych oczekują możliwości korzystania z zaawansowanych narzędzi, które pozwolą im łatwiej i szybciej dokonywać płatności w sieci. Coraz większa grupa...

Zobacz więcej
 

Rozwój polskiego e-commerce

Polskie sklepy internetowe przeżywają obecnie ogromny rozwój i cieszą się gigantyczną popularnością. W sieci sprzedawane są produkty z rozmaitych branż. Jednak największym zainteresowaniem cieszy się sprzęt RTV/AGD. Według badan przeprowadzonych przez PayU w 2012 roku niemal, co...

Zobacz więcej
 

Dlaczego branża e-commerce powinna inwestować w nowoczesne metody płatności?

Nowoczesne metody płatności to w branży e-commerce już w zasadzie konieczność. Takich możliwości oczekują klienci. Są one korzystne również z punktu widzenia samych sprzedawców. Odpowiedzi na pytanie, dlaczego właściciele biznesów online powinni inwestować w rozmaite formy...

Zobacz więcej
 

Własny sklep internetowy - jak zacząć? Część 2

W poprzedniej części artykułu zaprezentowaliśmy początkowe etapy zakładania działalności gospodarczej w postaci własnego sklepu internetowego. W drugiej części przedstawiamy kolejne kroki niezbędne do tego, aby stać się e-sprzedawcą. Etap 6. Wybór odpowiedniego oprogramowania...

Zobacz więcej
 

Własny sklep internetowy - jak zacząć? Część 1

Założyć własny sklep internetowy może dziś każdy. Aby jednak odniósł on sukces, trzeba się sporo napracować. Przedstawimy dziś drogę, jaką musi przejść każdy, kto marzy o własnym internetowym biznesie. Pracę nad stworzeniem sklepu internetowego z prawdziwego zdarzenia...

Zobacz więcej
 

Polski rynek e-commerce na arenie międzynarodowej

Ponad 20 tys. sklepów internetowych działających w Polsce to całkiem przyzwoity wynik. Jednak według raportu Fundacji im. Lesława A. Pagi wciąż niewielki odsetek polskich przedsiębiorców prowadzących działalność w sieci kieruje swoje produkty i usługi do klientów z zagranicy...

Zobacz więcej
 

Ścieżka zakupowa, czyli model zakupów internetowych w pigułce

Zakupy w sklepie internetowym to proces, który można podzielić na cztery zasadnicze etapy. Pierwszym z nich jest świadomość istnienia danego produktu, drugim zainteresowanie się nim, kolejny etap to pragnienia, ostatni zaś to podejmowane w związku z tym akcje. Oczywiście jest to...

Zobacz więcej
 

Jak kreować pozytywne doświadczenia zakupowe w e-commerce

E-commerce to branża wielkich możliwości i równie dużej konkurencji. Tutaj liczy się nie tylko zainteresowanie i przyciągnięcie do siebie szerokiego grona odbiorców, ale również zatrzymanie ich przy sobie tak, aby stali się stałymi klientami naszego sklepu. Dlatego tak istotne jest...

Zobacz więcej